Wrocław, Polska
+48 509 354 695
biuro@growton.pl

Standardy

  • Twoi sprzedawcy nie realizują ważnych dla Ciebie działań podczas kontaktu z klientem?
  • Nie wiesz jak Twoi ludzie prowadzą spotkania z klientami?
  • Klienci źle oceniają jakość obsługi przez Twoich sprzedawców?
  • Twoja konkurencja buduje bardziej profesjonalne wrażenie i jest lepiej oceniana?

Jeżeli obserwujesz przynajmniej jeden z powyższych symptomów – warto się przyjrzeć jak działają Twoi pracownicy.

Jakie wartości wniesie wdrożenie standardu?

Ułatwi zarządzanie procesem sprzedaży i spowoduje jego skrócenie

Skróci czas wdrożenia nowego handlowca

Zwiększy sprzedaż

Co znajdziesz w opisanych przez nas standardach?

Szczegółowo nakreślony i podzielony na wyraźne etapy proces sprzedaży lub obsługi

Struktury rozmowy z klientem

Zidentyfikowane kluczowe aktywności na każdym etapie procesu

Zakres pozyskiwanych przez sprzedawcę informacji

Masz pytania?