Wrocław, Polska
+48 509 354 695
biuro@growton.pl

Standardy

Usługa polega na wypracowaniu i opisaniu procesu sprzedaży, który wynika z Modelu biznesowego danej firmy. Proces sprzedaży za każdym razem dopasowany jest do profilu Klienta, na którym zależy firmie.
Zawiera zarówno metody dotarcia do Klienta(prospecting) jak i prowadzenia spotkań skutkujących zwiększeniem wskaźnika konwersji. Definiuje konkretne aktywności handlowca na poszczególnych etapach procesu wraz z narzędziami do wykorzystania w trakcie i po spotkaniu z Klientem.

Opisanie i wdrożenie standardu sprzedaży:

1. Ułatwia wdrożenie nowego handlowca do pracy.
2. Przekłada się na zwiększenie sprzedaży.
3. Pozwala handlowcom lepiej planować i organizować swoją pracę.
4. Jest podstawą do wdrożenia aplikacji do zarządzania sprzedażą.
5. Ułatwia menedżerowi zaplanowanie indywidualnej pracy z handlowcem.
6. Buduje wizerunek profesjonalnej firmy
7. Wpływa na skrócenie procesu sprzedaży.
8. Zmniejsza koszty pozyskania i obsługi Klienta.